Garantietermijn

Alle producten worden door ons geleverd met een garantietermijn van 12 maanden. Batterijen zijn aan slijtage onderhevigen en vallen niet binnen de 12 maanden garantietermijn.

Bij wie heb ik garantie?

Indien een product onverhoopt defect raakt neem dan contact op met de Elma Webshop. Wij regelen alles met de fabrikant en zullen het product zo snel mogelijk vervangen of repareren.

Garantieprocedure

Wanneer je te maken hebt met een defect product dien je altijd eerst contact met Elma BV op te nemen. Op basis van het betreffende product, kunnen we in de meeste gevallen direct een indicatie geven van de verdere afhandeling en de daarbij horende doorlooptijd.

Stuur nooit defecte producten retour zonder hier van tevoren melding van te hebben gemaakt. Houd bij het melden van defecten altijd het oorspronkelijke bestelnummer bij de hand.

Klachtenregistratie

Wij vinden het erg vervelend als u een klacht heeft, toch vragen wij u om uw klacht bij ons te melden. Dit kan per mail, post of telefonisch. Eén van onze medewerkers zal uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht zullen we binnen 14 dagen met een passend antwoord komen. Mochten we voor een juiste afhandeling meer tijd nodig hebben dan stellen we u hiervan op de hoogte.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Elma B.V. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Klantenservice

Elma BV streeft naar 100% klanttevredenheid. Heb je hulp nodig, of heb je andere vragen? Dan horen wij dit graag van je.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur of ons contactformulier invullen.